תנועת שוברות שוויון מותקפת בשל קיום הכנס השנתי שלהן

ביום שלישי יערך הכנס השנתי של תנועת שוברות שוויון בו תושק החוברת "פמניזם משפחתי" בפרסומים של הכנס ברשתות החברתיות, אנשים רבים תקפו את התנועה, הביעו זלזול בערכים אותם היא מובילה ואף השתלחו בדוברי הכנס. חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ' על הכנס: "אוי זה נורא"

השבוע ביום שלישי, תנועת שוברות שוויון תקיים את הכנס השנתי הרביעי שלהן במלון גני ירושלים אליו צפויים להגיע מאות אנשים. במסגרת הכנס תושק החוברת החדשה של התנועה "פמיניזם משפחתי- קריאה לנשיות מחברת" שעוסק במלחמה נגד הפמיניזם הרדיקלי שמנסה, לטענת התנועה, למחוק את הזהות והמהות הנשית.

בפרסומים שונים שעלו לרשתות החברתיות בנוגע לכנס, תקפו את התנועה ואת פעילותה, הביעו זלזול בערכים שהיא מובילה ואף הגדילו לעשות והשתלחו במשתתפי הכנס ובדוברים.

חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ' כתבה על הכנס: "אוי, זה נורא"

אחת הגולשות כתבה: "אומייגאד זה נראה כמו הליינאפ אם היו כנסים בגיהנום".
בתגובה נוספת של אחד הגולשים נכתב: "מספיק לראות שמות של רבנים בכנס פמיניזם (L0L) עוד לפני שקולטים את הביביסטים טאוב ודיסטל כדי להבין בדיוק באיזה גוף מדובר ומה הוא רוצה.

בתגובה אחרת נכתב: "זה אמיתי???? נראה כמו סאטירה" ותייגה את הרבנית פאשמינה.

בתגובה נמסר מנעמה זרביב יו"ר שוברות שוויון: "אנו שמחים שהכנס מעורר עניין. יחד עם זאת התגובות הללו מראות עד כמה העבודה שלנו חשובה. אלו שדאגו לכתוב בצורה מחפירה שכזו נגד קיום הכנס מוכחים שוב, כי כאשר מנסים להלחם נגד הפמיניזם הרדיקאלי שמנסה לגדוע את כל התכונות הנשיות וליצור מהנשים כולן זן נוסף של גברים, מייד נשלפות מילים מכוערות, חופש המחשבה וחופש הדיבור נלקחים ופתאום אין מקום לתפישות עולם שונות. אנחנו מאמינות שלנשים יש מהות משל עצמן, זהות שחשובה ותפקיד בעולם הזה שבלעדיו, לא היינו יכולים להתקיים. אל מול ההכפשה, הזלזול וההתקפות, אנחנו נקיים את הכנס ונמשיך להילחם על הדרך שלנו ועל מה שאנחנו מאמינות בו".